Translate

Monday 17 February 2014

Operacja nr 1

Tak jak już wspominałem, hospitalizacja będzie mi na rękę na mojej drodze walki z uzależnieniem.
3 dni totalnie pozbawione dostępu do gier, będę jedynie na telefonie w celu kontaktu z rodziną.
Także, dzienne blogi spiszę na kartce i dodam wszystkie na raz za te trzy dni nieobecności.
Generalnie dosyć sceptycznie do tego podchodzę- uważam, że będę się nudzić lub co gorsza dostanę jakiegoś ataku z powodu "odstawienia". No i co mam dalej napisać? Jutro dodam moje zdjęcie spakowanej torby do szpitala i opiszę jak bardzo się boję.

*Póki co pierwszy dzień bez grania w jakiekolwiek gry. Nie gram, ale jednak oglądam stream'y i siedzę na facebook'u przy muzyce ze Spotify. (Kiedyś udostępnię playlistę jeśli ktoś będzie chętny)

Tak na poboczu, mam zamiar oddać konto League of Legends - Diamond V obecnie w prawie większością postaci.



No comments:

Post a Comment